Omschrijving
ALGEMEENBusinessCenter Meppel is een representatief kantoorgebouw gelegen op een zichtlocatie aan de A32. De eigenaar, BusinessCenter.nl, heeft 19 soortgelijke BusinessCenter locaties. Zowel het eigendom, het beheer als de exploitatie van het BusinessCenter wordt geheel verzorgd door dezelfde partij. Dit wordt als zeer prettig ervaren door haar huidige gebruikers. Op de begane grond bij de...
Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 171 m² In units vanaf 15 m²Lees meer
Omschrijving
ALGEMEENBusinessCenter Meppel is een representatief kantoorgebouw gelegen op een zichtlocatie aan de A32. De eigenaar, BusinessCenter.nl, heeft 19 soortgelijke BusinessCenter locaties. Zowel het eigendom, het beheer als de exploitatie van het BusinessCenter wordt geheel verzorgd door dezelfde partij. Dit wordt als zeer prettig ervaren door haar huidige gebruikers. Op de begane grond bij de entree is een representatieve ontvangstruimte, waar ook de gedeelde vergaderruimte te vinden is. Op de begane grond, eerste en tweede verdieping zijn verschillende kantoorruimtes variërend van 15 tot 80 m² gesitueerd. Middels een online portal kunnen huurders gemakkelijk alle faciliteiten inboeken, denk aan het reserveren van vergaderruimtes, maar ook het laten schoonmaken van je eigen kantoor of het upgraden van je internetsnelheid. Voor de verhuur zijn er business units variërend in grootte beschikbaar op de 2e verdieping.
BEREIKBAARHEID
Per auto is de Blankenstein 265 uitstekend te bereiken. Bijna direct gelegen aan de afslag van de A32 en nabij knooppunt Lankhorst met de A28. Per openbaar vervoer is het kantoor te bereiken met de trein. Het station van Meppel is gelegen op 15 minuten lopen of 5 minuten fietsen.
TE HUUR
Voor de verhuur zijn de volgende units beschikbaar:
Unit 0.8 | 15 m² netto | € 375,00 per maand
Unit 0.19 | 24 m² netto | € 575,00 per maand
Unit 1.10 | 26 m² netto | € 575,00 per maand
De units zijn ook in combinatie te huren of als hele vleugel. De genoemde huurprijzen (excl. BTW) zijn all-in, dit wil zeggen dat de servicekosten (op niet verrekenbare basis) bij de huurprijs zijn inbegrepen.
Het object is gemeten conform NEN2580.
PARKEERGELEGENHEID
Op het eigen parkeerterrein zijn in totaal 82 parkeerplaatsen beschikbaar, welke niet zijn toegewezen. Er is ruim voldoende beschikbaarheid. Elke parkeerplaats is voorzien van een laadpaal!
OPLEVERINGSNIVEAU
De business units worden gebruiksklaar opgeleverd in huidige staat inclusief onder andere:
• klimaatinstallatie bestaande uit een luchtbehandelingsinstallatie, compleet met ventilatie, koeling, verwarming en luchtbevochtiging middels het plafond;
• bandraster systeemplafond met een stramienmaat van 1.800 mm, voorzien van LED verlichtingsarmaturen met aanwezigheidsdetectie;
• kabelgoten ten behoeve van elektra;
• gesausde wanden;
• vloerbedekking per unit;
• scheidingswanden;
• gemeenschappelijke pantry per verdieping;
• gemeenschappelijke gescheiden toiletgroepen per verdieping;
• gemeenschappelijke personenliften voor 6 personen;
• gemeenschappelijke hoofdtrappenhuizen;
• internet op basis van 10/10mbps, uitbreiding tegen meerprijs;
• schoonmaak gehuurde kantoorruimte, tegen meerprijs, per gehuurde netto m²;
• huurder ontvangt 0,2 vergadercoins per netto gehuurde m² per maand. Een reguliere vergaderruimte kost 1 coin per uur.
Deze prijzen kunnen per locatie en per ruimte verschillen. Je ongebruikte coins kun je niet meenemen naar de volgende maand. Indien je coins op zijn wordt het meerverbruik aan het einde van de maand gefactureerd. Deze coins kosten € 10,00 per stuk te vermeerderen met omzetbelasting, prijswijzigingen en indexering voorbehouden.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A.
AANVAARDING
In overleg, per directe beschikbaarheid.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
Huurprijs:
Zie TE HUUR.
Parkeerplaatsen:
Kosten in de huurprijs inbegrepen.
BTW-heffing:
Uitgangspunt is BTW-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met 8 % dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
Huurtermijn:
12 (twaalf) maanden met een aansluitende verlengingsperiode van telkens 1 (één) maand.
Huurbetaling:
De huur en de vaste servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per maand, vooruit.
Huurprijsherziening:
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten:
In de all-in huurprijs zijn de vaste niet verrekenbare servicekosten inbegrepen, voor de kosten van de leveringen en diensten.
Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
Huurovereenkomst:
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Voor meer informatie zie ook de website van het object: blankenstein265.nl
Overdracht
Status
Beschikbaar
Huurprijs
€ 375,- per maand
Aanvaarding
in overleg
BTW van toepassing
ja
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
2001
Oppervlakte en inhoud
Perceeloppervlakte
4659 m²
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
171 m²
Energie
Energieklasse
A
Energie index
1.03
Energie einddatum
12-06-2029
Diversen
In units vanaf
15 m²
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 171 m²
- In units vanaf
- 15 m²
- Verdiepingen
- 3
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, liften, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
U kunt de brochure
hier downloaden
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.